ELKÖTELEZETT, SZAKÉRTŐ SUPPORT
ELKÖTELEZETT, SZAKÉRTŐ SUPPORT
PROAKTÍV, TÁMOGATÓ PROJEKT MUNKA
PROAKTÍV, TÁMOGATÓ PROJEKT MUNKA
A HOSSZÚ TÁVÚ SIKER KULCSA: A JÓ EGYÜTTMŰKÖDÉS!
GYORS ÉS GONDOS KIVITELEZÉS
... ÉS SZAKSZERŰEN DOLGOZUNK!
LELKESEN
GYORSAN
GYORS ÉS GONDOS KIVITELEZÉS
HATÉKONYAN
AZONNALI, TESTRESZABOTT TÁMOGATÁS
Akár Skype-on is
Akár Skype-on is
Email - bármikor
Email - bármikor
Telefonon - akár 7x24 órában
Telefonon - akár 7x24 órában
SZAKÉRTŐ HELP-DESK
HOSSZÚ TÁVRA SZÓLNAK
ÖTLETEINK TARTÓSAK
MÉGIS EGYSZERŰ ÉS BARÁTSÁGOS MEGOLDÁSOKAT ALKOTUNK
KREATÍV & MODERN
ELKÖTELEZETT, SZAKÉRTŐ SUPPORT
ELKÖTELEZETT, SZAKÉRTŐ SUPPORT
PROAKTÍV, TÁMOGATÓ PROJEKT MUNKA
PROAKTÍV, TÁMOGATÓ PROJEKT MUNKA
A HOSSZÚ TÁVÚ SIKER KULCSA: A JÓ EGYÜTTMŰKÖDÉS!
GYORS ÉS GONDOS KIVITELEZÉS
... ÉS SZAKSZERŰEN DOLGOZUNK!
LELKESEN
GYORSAN
GYORS ÉS GONDOS KIVITELEZÉS
HATÉKONYAN
AZONNALI, TESTRESZABOTT TÁMOGATÁS
Akár Skype-on is
Akár Skype-on is
Email - bármikor
Email - bármikor
Telefonon - akár 7x24 órában
Telefonon - akár 7x24 órában
SZAKÉRTŐ HELP-DESK
HOSSZÚ TÁVRA SZÓLNAK
ÖTLETEINK TARTÓSAK
MÉGIS EGYSZERŰ ÉS BARÁTSÁGOS MEGOLDÁSOKAT ALKOTUNK
KREATÍV & MODERN
Igényfelmérés, specifikáció
Nem sablont erőltetünk Önre: pontosan megismerjük igényeit, és specifikáljuk az Önre szabott megoldást.
Nincs két egyforma vállalat, nincs két ugyanúgy gondolkodó cégvezető, nincs két teljesen azonos működési modell.
Az Önt megfelelően kiszolgáló szoftver megoldásnak is részben egyedinek kell lennie. Rendszereink hatékony eszközök az Ön számára, nem pedig alkalmazkodási kényszert jelentő adminisztrációs nyűgök.
Nincs két egyforma vállalat, nincs két ugyanúgy gondolkodó cégvezető, nincs két teljesen azonos működési modell.
Az Önt megfelelően kiszolgáló szoftver megoldásnak is részben egyedinek kell lennie. Rendszereink hatékony eszközök az Ön számára, nem pedig alkalmazkodási kényszert jelentő adminisztrációs nyűgök.
MEGTERVEZZÜK
Megtaláljuk a legjobb, legötletesebb megoldásokat!
DOKUMENTÁLJUK
A specifikációt érthető fomában kapja meg!
Önnek tehát olyan informatikai rendszer kell, ami az optimális működési modellt támogatja, hatékonyabbá teszi cége működését, azaz egy értékteremtő eszköz, mely növeli az eredményességet.
Ez a cél komoly feldatatokat ró ránk:
Meg kell ismerjük a cégét alaposan, legyen az bármennyire egyedi, netán bonyolult. Ha ez megvan, jöhet a következő: kell a kreativitás és a tapasztalat, hogy a lehető legkevesebb munkával a legjobban illeszkedő megoldást szállíthassuk Önnek.
Ez munkánk izgalmas része – hogyan csináljuk?
Interjúk
Személyes interjúkat, megbeszéléseket folytatunk Önnel, és meghatározó kollégáival.
Vizsgálat
Személyesen megnézzük, megtapasztaljuk, hogy működik cége, milyenek a folyamatok, és mik a kulcs problémák.
Tanácsadás
Nem rejtjük véka alá, ha valamivel nem értünk egyet: ha van jobbító ötletünk akár a működési modellt, akár bármely részletet illetően, azt érvekkel alátámasztva Ön elé tárjuk.
Specifikálás
Összevetjük igényeit a vállalati rendszereink funkcionális képességeivel, megtervezzük a szükséges testre szabási teendőinket, és kidolgozzuk azt az egyedi módot, ahogyan rendszereink használata a legnagyobb hasznot hajthatja Önnek.
Dokumentáció
Írásos specifikációt adunk át Önnek: egy üzleti nyelven írt anyagot, amelyet véleményezhet, és ami alapján mérhető lesz a munkánk.
Mindeközben Ön nem programozókkal, informatikusokkal tárgyal, hanem rendszer szervező szakemberekkel – olyanokkal, akik az Ön nyelvét beszélik, megértik a problémáit, igényeit, és nagy tapasztalatokkal rendelkeznek a legkülönbözőbb típusú vállalatok támogatása terén.
Implementáció, rendszer bevezetés
Szoftvert telepíteni gyerekjáték. Működő rendszerré tenni, bevezetni – szép szakmai kihívás, már-már művészet!
Egy üzleti IT projekt sikerességét legnagyobb mértékben befolyásoló elem: az implementáció minősége.
Nem állunk meg ott, hogy egy Önre szabott szoftvert szimplán átadunk Önnek. Ahhoz, hogy a szoftverből egy értéket termelő, valóban támogató rendszer legyen még sok fontos teendőnk van, melyeket úgy végzünk el, hogy biztosítsák: Ön elégedett legyen, és a befektetése megtérüljön.
Egy üzleti IT projekt sikerességét legnagyobb mértékben befolyásoló elem: az implementáció minősége.
Nem állunk meg ott, hogy egy Önre szabott szoftvert szimplán átadunk Önnek. Ahhoz, hogy a szoftverből egy értéket termelő, valóban támogató rendszer legyen még sok fontos teendőnk van, melyeket úgy végzünk el, hogy biztosítsák: Ön elégedett legyen, és a befektetése megtérüljön.
PROJEKT MENEDZSMENT
Megtervezzük, és szakértelemmel sikerre vezetjük a projektet!
TESZTELÜNK & TÁMOGATUNK
Alapos tesztek – önállóan és Önnel közösen is!
OKTATUNK
Magabiztos, runtinos felhasználókat képzünk!
Önnek tehát valójában arra van szüksége, hogy az informatikai rendszert a cégénél a mindennapok természetes részévé tegyük, és hogy a használata magától értetődő legyen a magabiztos tudással rendelkező kollégái számára, tökéletesen illeszkedve a munkamódszereihez, folyamataihoz. Így válnak ECoNET alkalmazásaink értékteremtő eszközzé az Ön kezében – egy többszörösen megtérülő befektetéssé.
Ezt elérni nem is olyan egyszerű, de erre való a szakmai felkészültségünk, és a negyedszázados tapasztalatunk.
A projekt teljes folyamatán végigvezetjük, fejlett, adaptív módszertannal. Mit fog tapasztalni? Tervezett, kiszámítható bevezetési folyamat visszacsatolási lehetőségekkel, operatív, kompetens, támogató projekt vezetés, magabiztos tudással bíró kollégáinak növekvő elkötelezettsége, és végül: egy tesztelt, cégre szabott, könnyen használatba vehető IT rendszer.
Mi mindent fogunk Önnel közösen végrehajtani?
Projekt tervezés
Az Ön igényei, és az objektív lehetőségek összehangolásával készítjük el a reális és hatékony projekt tervet.
Az Ön hozzájárulása
Meghatározzuk azt is, hogy Öntől és kollégáitól milyen típusú és mértékű közreműködés szükséges.
Projekt menedzsment
Kompetens projekt menedzsment: állandó kontroll alatt tartjuk saját csapatunkat, de az Ön kollégáit is segítjük, hogy elvégezhessék feladataikat.
Teszt támogatás
Támogatjuk kollégáit a tesztüzem során – személyes jelenléttel, tapasztalattal, türelemmel.
Oktatás
Minden érintett kollégáját oktatjuk: mindenkit a szükséges mértékben, kialakult módszertannal, a saját munkájából vett példákon keresztül.
Mindeközben Ön nem programozókkal, informatikusokkal tárgyal, hanem projekt menedzsment terén, és oktatásban is jártas szakemberekkel – olyanokkal, akik az Ön nyelvét beszélik, ismerik az Ön cégét, tudnak bánni a különböző beosztású kollégáival, és nagy tapasztalatokkal rendelkeznek a legkülönbözőbb típusú vállalatok támogatása terén.
Projekt módszertan – Önre szabva
Sokféle projekt módszertan létezik a tankönyvekben. Mi azonban a való életben dolgozunk – módszerünk mindig az ügyfélhez, a termékhez igazodik.
A rendszer bevezetés sikerét alapvetően befolyásolja, hogy milyen megközelítéssel hajtjuk végre a projektet. A megközelítésnek ugyanis illeszkednie kell az ügyfelünk jellemzőihez, elvárásaihoz, felkészültségéhez, de ugyanígy a bevezetendő szoftver megoldás jellegéhez, és az elvégzendő testre szabási feladatok nagyságához is. Nem könnyű megtalálni az optimális utat! Szerencsére ebben már 30 éves tapasztalattal rendelkezünk, így – ha kicsit közelebbről megismertük Önt és elvárásait – ezt a problémát bátran ránk bízhatja.
Íme, néhány példa projekt módszereinkből
Önhöz melyik áll a legközelebb? Beszéljük meg!
Lineáris bevezetés
Ez a módszer megfelel a jól ismert, és elterjedt vízesés (waterfall) modellnek.
Lényege:
-
Az igények teljes körű, mélyre ható felmérésével indítunk, amit egy részletes specifikáció elkészítése követ.
-
A specifikáció jóváhagyása után kezdődnek a fejlesztési, adaptációs munkálatok, melyek teljes körű lezárása után következnek az átvételi tesztek.
-
A specifikációtól eltérő, később felmerülő igények külön elszámolás alapját képezik, és külön fázisban kerülnek megvalósításra.
Akkor ajánljuk ezt a megközelítést, ha
-
az igények ügyfél oldalon előzetesen pontosan meghatározhatók, egyértelműek,
-
és / vagy viszonylag standard funkcionalitásokat érint többségében a projekt.
Tipikusan ilyenek az ügyviteli rendszer bevezetések.
-
Agilis módszer
Az agilis projekt lényege, hogy a projektet fázisokra bontjuk:
-
Egy előzetes, nagyvonalú igényfelmérés alapján a részletes igényeket mindig csak az adott fázisra vonatkoztatva határozzuk meg.
-
Egy-egy fázisban csak az adott részfunkcionalitás kerül kialakításra / adaptálásra, valamint tesztelésre, és átadásra.
-
A fázisokra bontás lehetőséget ad sok visszacsatolási pont beiktatására, és így a végső funkcionalitás folyamatos tökéletesítésére.
Általában akkor ajánlható ez a megközelítés, ha
-
az igények teljes pontossággal előzetesen nem határozhatók meg,
-
és / vagy nagy jelentősége van a felhasználói felület viselkedésének,
-
és / vagy viszonylag sok fejlesztési, adaptációs munka igényeltetik.
Tipikusan ilyenek az egyedileg kialakítandó funkcionalitású rendszerek, és a mobil fejlesztések.
-
Alkalmazkodó módszer
Ez a módszer nem egy klasszikus megközelítés, mégis ez a kedvencünk, mert az esetek jelentős részében ez biztosítja legjobban a projekt sikerét.
Lényege:
-
Az implementációt a lineáris modellnek megfelelően egy mindenre kiterjedő, részletes igényfelméréssel kezdjük, de ezt úgy hajtjuk végre, hogy adott szoftver megoldásunk létező funkcionalitásához képest határozzuk meg a többlet, vagy módosítási igényeket.
-
A különbség feltárás közben már elkezdjük a megvalósítást is, amely lehet paraméterezés, vagy adaptációs munka.
-
Időről időre bemutatunk egy-egy prototípus részt, amit az ügyfelünk megvizsgálhat, és ha szükséges, további módosításokat is igényelhet rajta.
-
A különbségek teljes körű feltárása, és az ezeknek megfelelő megvalósítás után következnek az átvételi tesztek.
Ezt a megközelítés akkor ajánljuk, ha
-
a bevezetendő szoftver megoldás nagyon közel áll az igényekhez,
-
és / vagy nagymértékben paraméterezhető és egyszerűen adaptálható.
És hogy miért ez a kedvencünk? Egyértelmű: mert az ECoNET informatikai rendszerek gazdag funkcionalitással rendelkeznek, rendkívül rugalmasak, és könnyen adaptálhatók. Ezt nem kell elhinnie – győződjön meg róla a valóságban!
-
Folyamatos támogatás, hot-line
Sikeresen elindult a rendszer? Nagyszerű! És most képezzen ki szakértőket a mindennapos kérdések kezelésére? Szó sincs róla – bízza ezt ránk! Szakértő támogatást nyújtunk – akár évtizedeken át is!
Élő hot-line
Megakadt? Kérdése van?
Csak egy telefon!
Nincs géphang, nincs hosszú menü…
… szakértő kollégánk válaszol, azonnal!Személyre szabott szolgáltatás
Speciális megoldások vannak Önnél?
Pontosan ismerjük az Önnél működő verziót!
Mi több: az Ön egyedi működési modelljét is!
Személyre szabott segítséget fog kapni.Magas rendelkezésre állás
Speciális munkarendben működik?
Semmi gond – elérhetőek leszünk!
Mi akkor dolgozunk, amikor Ön – akár hétvégén is!Támaszkodjon ránk!
Ideges? Frusztrált? Próbálkozik, de nem sikerül?
Ne fecsérelje az idejét – hívjon, segítünk!
Meglátja: a beszélgetés végére jobb kedve lesz.
Konkrétan érdekli valami? Többet szeretne tudni? Kattintson tovább és lépjen velünk kapcsolatba!
VAGY CSAK EGYSZERŰEN…
Küldjön nekünk egy gyors üzenetet innen!
LBS ECoNET Kft - elérhetőségek
2310 Szigetszentmiklós, Kossuth u. 3-5.
+36 24 950 376