ECoNET ERP | MOBILE WORKFORCE MANAGEMENT | MOBILE SFA
ECoNET ERP | MOBILE WORKFORCE MANAGEMENT | MOBILE SFA
NAGYVÁLLALATI IGÉNYEKET KIELÉGÍTŐ INFORMATIKAI RENDSZEREK
HÁT A MUNKATÁRSAI?
MINDEN ÜGYFELE MOBIL
IRÁNY A XXI. SZÁZAD!
TARTSON VELÜNK!
ECoNET MOBILE WORKFORCE MANAGEMENT
ECoNET MOBILE WORKFORCE MANAGEMENT
ECoNET MOBILE WORKFORCE MANAGEMENT
KARBANTARTÁS, TEREPI MUNKÁK
KÖVETELÉS KEZELÉS
ÜGYFÉL FELKERESÉS
MOBILE SALES (SFA)
MINDEN MOBIL FELADAT TÁMOGATÁSÁRA
KOMPLEX MOBIL & WORKFLOW MEGOLDÁS NAGYVÁLLALATOKNAK IS
NE EGY LEHETŐSÉGBŐL VÁLASSZON...
NE EGY LEHETŐSÉGBŐL VÁLASSZON...
AZ ÖN SZÁMÁRA IS LEHET ALTERNATÍVA!
AZ ÖN SZÁMÁRA IS LEHET ALTERNATÍVA!
MEGBÍZHATÓ
ROBOSZTUS
HATÉKONY
RUGALMAS
ECoNET ERP RENDSZER
INTEGRÁLT ERP MEGOLDÁS NAGYVÁLLALATOKNAK IS
ÜGYFÉLORIENTÁLT SZOLGÁLTATÁSOK
ECoNET ÜZLETI & MOBIL INFORMATIKAI MEGOLDÁSOK
RUGALMAS MODERN KREATÍV TARTÓS
ECoNET MOBILE WORKFORCE MANAGEMENT – A MUNKATÁRS MOBILIZÁTOR
MINDEN TEREPI MUNKÁRA, BÁRMILYEN CÉLRA – TABLETEN & MOBILON. A KÉZBEN TARTOTT MOBILITÁS.
Lépjen az ECoNET Mobile Workforce Management rendszerrel a 21. századba!
Mobil és digitalizációs megoldásaink értéket teremtenek, költséget csökkentenek, és modernizálnak.
Az ECoNET Mobile Workforce Management rendszer célja: a mobil – ügyfélnél, vagy terepen dolgozó – munkatársak számára munkájukat megkönnyítő, kézreálló mobil szoftver megoldás biztosítása, és teljes integrálásuk a vállalati folyamatokba, és IT rendszerekhez.
Az ECoNET Mobile Workforce Management fejlesztése 2001-ben, azaz több mint 20 éve kezdődött. A funkcionális bővülés, az optimalizálás, és a paramérezhetőség növelését célzó fejlesztések azóta is folyamatosan tartanak – hogy a rendszer mindig lépést tartson a változó technológiai, és funkcionális igényekkel. A rendszer egyes specializált verziói hatékonyan és teljes körűen képesek támogatni a termelő, kereskedelmi, pénzügyi és szolgáltató nagyvállalatok helyszínen, terepen végzendő értékesítési, felmérési, ügyfélfelkeresési, szerviz és egyéb tevékenységeit. Cégünk saját fejlesztésű termékéről lévén szó, a rendszer rugalmasan adaptálható.
Ügyfél felkeresés, SFA, banki behajtás, terepi szerviz munka, mobil aláírás…
Hatalmas tapasztalat
22 éve kezdtük – amikor még alig valaki foglalkozott mobil fejlesztésekkel.
Sokkal jobban értünk hozzá, mint az átlag!Folyamatos fejlődés
Nem állunk meg, folyamatosan továbbfejlesztjük a rendszert.
Rendszerbiztonság, funkcionalitás, megjelenés – naprakészen tartjuk!
Többcélú felhasználás, variálhatóan
A kereskedelem bármely területén, bármilyen termék körben bevethető mobil munkaeszköz – SFA megoldás.
- Van-sales, kiszállítók
- Nenzetközi és hazai láncok látogatói
- Rendelés felvétel, merchandising
- Bolti felmérések, ellenőrzések, szerződés kötés
Kiérlelt, változatos funkcionalitás
Képviselőinek, mobil kollégáinak nincs olyan tevékenysége, amit ne támogatnánk!
- Túratervek, vevő/bolt listák, adatok
- Cikk törzs – marketing adatok, képek is
- Helyszíni bizonylatolás, készlet kezelés, mobil raktár
- Paraméterezhető, bármire használható űrlapok, felmérések
- Térkép, naptár integráció, útvonaltervezés
- … és sok egyéb hasznos – testre szabható – funkció
Részletek...
- Túratervek, vevő/bolt listák, adatok
- Cikk törzs – marketing adatok, képek is
- Helyszíni bizonylatolás, készlet kezelés, mobil raktár
- Paraméterezhető, bármire használható űrlapok, felmérések
- Térkép, naptár integráció, útvonaltervezés
- … és sok egyéb hasznos – testre szabható – funkció
Bankok, követeléskezelők, biztosítók
Tablet | Mobil | WEB támogatás minden ügytípushoz és kezelési módhoz.
- Behajtás és termék értékesítés támogatás
- Fedezetes, fedezetlen ügyletek kezelése
- Saját, vásárolt és megbízásos ügyek kezelése
- Szerződés kötés – 100%-ig papírmentesen
Iparági megoldás – testre szabott funkcionalitás
A papírmentes mobil működés elérhető – kompromisszumok nélkül!
- Workflow támogatás – integráltan
- Ügylet | Ügyfél | Termék | Fedezet adatok, e-Dokumentum
- Off-line működés is – garantált biztonsággal
- Paraméterezhető, rugalmas űrlapok, kalkulátorok
- Mobil szerződés kötés, dokumentumok – GDPR kompatibilis
- Térkép, naptár integráció, útvonaltervezés … és sok más!
Papírmentes, gyors munkavégzés
Tablet | Mobil támogatás minden terepi munkához – akár ipari eszközökkel is.
- Tervezett és eseti karbantartási munkák
- Adatgyűjtés, mérő leolvasás
- Áru, hulladék begyűjtés
- Termék értékesítéssel is kombinálható
Célhoz rendelt, rugalmas, funkcionalitás
Mobil kollégái bármilyen tevékenységét támogatjuk – off-line működéssel is!
- Workflow támogatás, munkaszervezés, helyszínek
- Paraméterezhető, többfunkciós űrlapok
- Helyszíni bizonylatolás, készlet kezelés, mobil raktár
- Gép, alkatrész, cikk nyilvántartás
- Térkép, naptár integráció, útvonaltervezés
- … és sok egyéb hasznos – testre szabható – funkció
ECoNET MOBILE WORKFORCE MANAGEMENT REFERENCIÁK
KATTINTSON A LOGÓKRA A RÉSZLETEKÉRT…
ECoNET ERP – VÁLLALATIRÁNYÍTÁS MAGAS FOKON
VALÓS, KÖLTSÉG HATÉKONY ALTERNATÍVA NAGYVÁLLALATOKNAK IS
Összetettek az üzleti, logisztikai folyamatok?
Bonyolult, már-már átláthatatlan a szervezet?
Elavult a régi és váltana, de nem vágyik a nagyvállalati egyenmegoldásra és egy 100M + HUF értékű beruházásra?
Akadozik a részlegek közti együttműködés?
Fokozott biztonsági elvárások nehezdnek a vállalatra?
MEGÉRTJÜK – ÁTLÁTJUK – KIBOGOZZUK – TÁMOGATJUK
AZ ECoNET ERP TESTRE SZABOTT MEGOLDÁST NYÚJT KOMPLEX IGÉNYEIRE
MAXIMÁLISAN TESTRESZABHATÓ
Az ECoNET saját fejlesztés – úgy adaptáljuk, hogy pont Önnek legyen megfelelő.
FEJLETT RIPORTÁLÁSI LEHETŐSÉGEK
Alakítható, automatizálható, időzíthető, weben is elérhető kimutatás rendszerek.
MUNKAFOLYAMAT TÁMOGATÁS
Folyamatszervezés, workflow támogatás, engedélyezési folyamatok – pont úgy, ahogy Ön működik.
MODERN HÁTTÉR TECHNOLÓGIA
MS SQL, PostgreSQL, Oracle – Ön mit preferál? Mi is azt!
GAZDAG FUNKCIONALITÁS
30 év tapasztalata beépítve, szaktudásunkkal ötvözve.
FEJLETT JOGOSULTSÁG KEZELÉS
Paraméterezhető jogosultságok – akár mező szinten, SOD mátrix, naplózás – amire csak szükség lehet. GDPR -nem gond!
E-DOKUMENTUM KEZELÉS
Papír – OFF E-Dokumentumok – ON
Elektronikus dokumentum kezelés, tárolás, mobil aláírás…
MOBIL KITERJESZTÉS
Terepi dolgozók, ügyfél látogatók – őket is bekapcsoljuk. Akkor is, és ott is, amikor és ahol nincs térerő…
AZ ECoNET ERP MINDEN SZÜKSÉGES MODULT TARTALMAZ PÉNZÜGY SZÁMVITEL KONTROLLING TÁRGYI ESZKÖZ SZERZŐDÉSEK BESZERZÉS LOGISZTIKA ÉRTÉKESÍTÉS GYÁRTÁS KALKULÁCIÓ E-DOKUMENTUM ADMINISZTRÁTOR FUNKCIÓK ISMERKEDJEN MEG VELÜK KÖZELEBBRŐL IS!
ECoNET ERP REFERENCIÁK
KATTINTSON A LOGÓKRA A RÉSZLETEKÉRT…
NAGYVÁLLALATI KÖRNYEZETRE SZABOTT SZOLGÁLTATÁS CSOMAG
PRO AKTÍV, RUGALMAS, HOZZÁÉRTŐ, HATÉKONY, KREATÍV MUNKA – EZ GARANTÁL MEGBÍZHATÓ, KÖLTSÉGKÍMÉLŐ EREDMÉNYT
Leterheltek a munkatársai? Mi nem várunk ölbetett kézzel, és nem azt nézzük, hogy mi kinek a hibája. A mi csapatunk segít: átvállalunk feladatokat, ha kell, és segítünk kollégáinak, hogy könnyebben elvégezhessék projekt feladataikat.
Bonyolult, sokszereplős projekt? Gyorsan kiismerjük magunkat, és ha kell, minden kollégával személyesen intézzük amit kell – szerintünk így hatékony.
Sok a CR, elszabadulnak a költségek? Velünk nem! Nem csak rendszereink rugalmasak, kollégáink is azok – valamint elég felkészültek, kreatívak és proaktívak ahhoz, hogy olyan igényeket is előre lássanak, amikre a kollégái talán nem is gondolnának.
Ezek vagyunk mi:
LBS ECoNET – a ProAktív csapat
KOMPETENS PROJEKT MENEDZSMENT
Egykapus projektvezetést kínálunk – olyan projekt vezetőkkel, akik alaposan felkészültek az üzleti folyamatok terén, és IT kérdésekben is, és mindig döntés képesek. Méltó partnerei leszünk az Önök felkészült projektvezetőinek.
Részletek...
SZAKÉRTŐ FEJLESZTŐI CSAPAT
Fejlesztőink hosszú évek tapasztalatával a hátuk mögött kezdenek neki minden projektnek. Bár termékeink magas szinten paraméterezhetőek, azért minden projekt tartogat érdekes fejlesztői kihívásokat – ezeket mind elemzőink, mind fejlesztőink igen kedvelik, hiszen így nem csak ügyfeleink elvárásai teljesülnek, de mi magunk, és a termékünk is fejlődik. Ezért kifejezeten keressük az újdonságokat, az új integrálható funkciókat, megoldásokat. 30 év tapasztalata megadja mindehhez a szakami hátteret, és persze a kellő önbizalmat is.
TESTRESZABOTT PROJEKT MÓDSZERTAN
30 évünk során kikristályosodtak cégünknél a különböző ügyfelekhez, és különböző projektekhez hatékonyan illeszkedő projekt módszerek. Így magabiztosan tudjuk ajánlani hol, melyik a célravezető – legyen az a klasszikus vízesés metódus, vagy a manapság oly népszerű agilis megközelítés. Mégis, a legtöbb esetben az a különböző módszerek előnyeit ötvöző eljárás a leghatékonyabb, amit a legszívesebben alkalmazunk: olyan lineáris projekt metódus, amely a megfelelő fázisokban agilis elemeket is tartalmaz. Ez biztosítja egyfelől a tervezhetőséget, míg másfelől a menetközben is rugalmasan alakítható produktumot, ami az igényeket pontosan lefedő végeredményhez vezet – úgy, hogy közben a költségek sem szállnak el.
Részletek...
KORREKT DOKUMENTÁCIÓ
Kell, hogy számonkérhetőek legyünk, fontos, hogy a cserélődő felhasználók könnyebben boldoguljanak, hasznos, ha ügyeleink IT osztálya is mindent átlát – mindehhez korrekt dokumentáció szükséges. Ebben igazodunk ügyfeleink elvárásaihoz, és az adott dokumentum jellegének megfelelő stílusban és mélységben megfogalmazott leírásokat adunk át. Legyen szó funkcionális specifikációról, részletes rendszertervről, interfész vagy API leírásról, felhasználói, vagy adminisztrátori kézikönyvről, netán telepítési útmutatóról – az adott dokumentum célközönsége érthető, hasznos anyagot kap kézbe.
TAPASZTALT ÜZLETI ELEMZŐK
Cégünk 30 év alatt rengeteg üzleti területet megismert – kollégáink hordozzák a teljes tudást. Gyorsan átlátjuk a folyamatokat, a struktúrát, a rendszer kapcsolódási pontokat – és legfőképp az üzleti igényeket. Proaktív hozzáállásunknak köszönhetően mindig előre tekintünk, hogy az apró részletek se utólag derüljenek ki!
Részletek...
ERŐS FEJLESZTŐI TESZT CSAPAT
A megrendelő oldali teszt nem elhagyható része egy projektnek sem. Nem mindegy viszont, hogy erre mennyi időt, és erőforrást kell rászánni! Hosszú tesztet szokott tervezni a rossz minőségű kódok miatt? Velünk erre nincs szükség! Mielőtt átadnánk bármit is, csapatunk több körben, alaposan tesztel minden fejlesztést, adaptációt, valamint rendszeresen regressziós teszteket is végzünk. Elvégre ügyfeleinknek nem a hibafelderítés a dolguk az UAT során, hanem az elvárásaik teljesülésének ellenőrzése – velünk erre koncentrálhat!
FOLYAMATOS JELENLÉT, MAGAS PROJEKT MORÁL
Nem csak ügyfeleinkNEK, hanem sokkal inkább ügyfeleinkKEL dolgozunk. A projekt összes fázisában jelen vannak a megfelelő kollégáink, akik minden tekintetben támogatják ügyfeleink projekt munkatársait. És teszik mindezt jókedvvel, kollegiális emberi kapcsolatok kiépítésére törekedve. Hisszük ugyanis, hogy a sikeres projekt egyik – kissé alul értékelt, és keveset emlegetett – kulcsa nem más, mint a pozitív, együttműködő hangulat. Olyan légkör, amibe belefér egy-két poén is a meeting elején. Olyan, aminek köszönhetően ügyfeleink projekt munkatársai is szívesen, nagy kedvvel dolgoznak a közös feladaton. Így a nehézségeken is könnyebb túljutni, és az eltérő vélemények közt is könnyebb megtalálni a valódi megoldásokat.
HOSSZÚTÁVÚ TÁMOGATÁS, HELPDESK
Miután véget ért a projekt, mi maradunk az ügyfeleink mellett: hosszú távon, évekig, vagy akár évtizedekig támogatjuk – legyen szó a fennakadások elhárításáról, a rendszer frissítésekről, vagy a rendszer folyamatos hozzáigazításáról a változó igényekhez. Az általunk szállított rendszer sohasem marad gazdátlan, ebben bízhat! Helpdesk szolgáltatásunkat rugalmas, ügyfeleinkhez igazodó időbeosztásban nyújtjuk, és azt akár a végfelhasználók is igénybe vehetik. Nálunk a telefon másik végén mindig szakembert talál – nem csak egy egyszerű adminisztrátort, aki visszahívást ígér.
Részletek...
NAGYVÁLLALATI KÖRNYEZETRE SZABOTT SZOLGÁLTATÁS CSOMAG
PRO AKTÍV, RUGALMAS, HOZZÁÉRTŐ, HATÉKONY, KREATÍV MUNKA – EZ GARANTÁL MEGBÍZHATÓ, KÖLTSÉGKÍMÉLŐ EREDMÉNYT
Leterheltek a munkatársai? Mi nem várunk ölbetett kézzel, és nem azt nézzük, hogy mi kinek a hibája. A mi csapatunk segít: átvállalunk feladatokat, ha kell, és segítünk kollégáinak, hogy könnyebben elvégezhessék projekt feladataikat.
Bonyolult, sokszereplős projekt? Gyorsan kiismerjük magunkat, és ha kell, minden kollégával személyesen intézzük amit kell – szerintünk így hatékony.
Sok a CR, elszabadulnak a költségek? Velünk nem! Nem csak rendszereink rugalmasak, kollégáink is azok – valamint elég felkészültek, kreatívak és proaktívak ahhoz, hogy olyan igényeket is előre lássanak, amikre a kollégái talán nem is gondolnának.
Ezek vagyunk mi:
LBS ECoNET – a ProAktív csapat
KOMPETENS PROJEKT MENEDZSMENT
Egykapus projektvezetést kínálunk – olyan projekt vezetőkkel, akik alaposan felkészültek az üzleti folyamatok terén, és IT kérdésekben is, és mindig döntés képesek. Méltó partnerei leszünk az Önök felkészült projektvezetőinek.
Részletek...
SZAKÉRTŐ FEJLESZTŐI CSAPAT
Fejlesztőink hosszú évek tapasztalatával a hátuk mögött kezdenek neki minden projektnek. Bár termékeink magas szinten paraméterezhetőek, azért minden projekt tartogat érdekes fejlesztői kihívásokat.
Tovább / Vissza
Ezeket mind elemzőink, mind fejlesztőink igen kedvelik, hiszen így nem csak ügyfeleink elvárásai teljesülnek, de mi magunk, és a termékünk is fejlődik. Ezért kifejezeten keressük az újdonságokat, az új integrálható funkciókat, megoldásokat. 25 év tapasztalata megadja mindehhez a szakmai hátteret, és persze a kellő önbizalmat is.
TESTRESZABOTT PROJEKT MÓDSZERTAN
25 évünk során kikristályosodtak cégünknél a különböző ügyfelekhez, és különböző projektekhez hatékonyan illeszkedő projekt módszerek. Így magabiztosan tudjuk ajánlani hol, melyik a célravezető – legyen az a klasszikus vízesés metódus, vagy a manapság oly népszerű agilis megközelítés.
Tovább / Vissza
Mégis, a legtöbb esetben az a különböző módszerek előnyeit ötvöző eljárás a leghatékonyabb, amit a legszívesebben alkalmazunk: olyan lineáris projekt metódus, amely a megfelelő fázisokban agilis elemeket is tartalmaz. Ez biztosítja egyfelől a tervezhetőséget, míg másfelől a menetközben is rugalmasan alakítható produktumot, ami az igényeket pontosan lefedő végeredményhez vezet – úgy, hogy közben a költségek sem szállnak el.
Részletek...
KORREKT DOKUMENTÁCIÓ
Kell, hogy számonkérhetőek legyünk, fontos, hogy a cserélődő felhasználók könnyebben boldoguljanak, hasznos, ha ügyeleink IT osztálya is mindent átlát – mindehhez korrekt dokumentáció szükséges. Ebben igazodunk ügyfeleink elvárásaihoz, és az adott dokumentum jellegének megfelelő stílusban és mélységben megfogalmazott leírásokat adunk át.
Tovább / Vissza
Legyen szó funkcionális specifikációról, részletes rendszertervről, interfész vagy API leírásról, felhasználói, vagy adminisztrátori kézikönyvről, netán telepítési útmutatóról – az adott dokumentum célközönsége érthető, hasznos anyagot kap kézbe.
TAPASZTALT ÜZLETI ELEMZŐK
Cégünk 25 év alatt rengeteg üzleti területet megismert – kollégáink hordozzák a teljes tudást. Gyorsan átlátjuk a folyamatokat, a struktúrát, a rendszer kapcsolódási pontokat – és legfőképp az üzleti igényeket. Proaktív hozzáállásunknak köszönhetően mindig előre tekintünk, hogy az apró részletek se utólag derüljenek ki!
Részletek...
ERŐS FEJLESZTŐI TESZT CSAPAT
A megrendelő oldali teszt nem elhagyható része egy projektnek sem. Nem mindegy viszont, hogy erre mennyi időt, és erőforrást kell rászánni! Hosszú tesztet szokott tervezni a rossz minőségű kódok miatt? Velünk erre nincs szükség!
Tovább / Vissza
Mielőtt átadnánk bármit is, csapatunk több körben, alaposan tesztel minden fejlesztést, adaptációt, valamint rendszeresen regressziós teszteket is végzünk. Elvégre ügyfeleinknek nem a hibafelderítés a dolguk az UAT során, hanem az elvárásaik teljesülésének ellenőrzése – velünk erre koncentrálhat!
FOLYAMATOS JELENLÉT, MAGAS PROJEKT MORÁL
Nem csak ügyfeleinkNEK, hanem sokkal inkább ügyfeleinkKEL dolgozunk. A projekt összes fázisában jelen vannak a megfelelő kollégáink, akik minden tekintetben támogatják ügyfeleink projekt munkatársait. És teszik mindezt jókedvvel, kollegiális emberi kapcsolatok kiépítésére törekedve.
Tovább / Vissza
Hisszük ugyanis, hogy a sikeres projekt egyik – kissé alul értékelt, és keveset emlegetett – kulcsa nem más, mint a pozitív, együttműködő hangulat. Olyan légkör, amibe belefér egy-két poén is a meeting elején. Olyan, aminek köszönhetően ügyfeleink projekt munkatársai is szívesen, nagy kedvvel dolgoznak a közös feladaton. Így a nehézségeken is könnyebb túljutni, és az eltérő vélemények közt is könnyebb megtalálni a valódi megoldásokat.
HOSSZÚTÁVÚ TÁMOGATÁS, HELPDESK
Miután véget ért a projekt, mi maradunk az ügyfeleink mellett: hosszú távon, évekig, vagy akár évtizedekig támogatjuk – legyen szó a fennakadások elhárításáról, a rendszer frissítésekről, vagy a rendszer folyamatos hozzáigazításáról a változó igényekhez. Az általunk szállított rendszer sohasem marad gazdátlan, ebben bízhat!
Tovább / Vissza
Helpdesk szolgáltatásunkat rugalmas, ügyfeleinkhez igazodó időbeosztásban nyújtjuk, és azt akár a végfelhasználók is igénybe vehetik. Nálunk a telefon másik végén mindig szakembert talál – nem csak egy egyszerű adminisztrátort, aki visszahívást ígér.
Részletek...
Konkrétan érdekli valami? Többet szeretne tudni? Kattintson tovább és lépjen velünk kapcsolatba!
VAGY CSAK EGYSZERŰEN…
Küldjön nekünk egy gyors üzenetet innen!
LBS ECoNET Kft - elérhetőségek
2310 Szigetszentmiklós, Kossuth u. 3-5.
+36 24 950 376